swemdg.blogg.se

Snart bär det av!

Publicerad 2015-10-27 18:14:09 i Allmänt,

Imorrn gör jag mitt sista pass på Kava för detta året! Då lämnar jag Sverige för en tid. För er som inte förstår vad jag pratar om så ska jag i 10 veckor jobba som sjuksköterska på Madagaskars östra kust. Där finns organisationen Mercy Ships, och den stora sjukhusbåten African Mercy, som erbjuder gratis sjukvård till människorna i landet. På båten, som är förtöjd, genomförs operationer och sen finns det olika vårdavdelningar. På en sån avdelning kommer antagligen jag att jobba. Det är lite oklart i skrivande stund exakt vart jag kommer bli placerad. De har även lite arbeten som de utför på kliniker på land också. Men jag tänker att jag kan jobba vartsom, bara jag kan få jobba med någonting! Så om ni är sugna på att läsa om vad jag gör de kommande månaderna så är ni välkomna att följa med på min resa :)

 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-27 19:43:07

Jag vill gärna läsa!!! Går man in via Facebook?? Måste man va medlem på blogg.se?? Kram LM

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-27 20:15:12

Men vad spännande Karin Lycka till! Vill gärna följa din resa!

Postat av: Lotta

Publicerad 2015-10-27 21:42:52

Jag kommer med spänning följa dig på din resa Karin, här via bloggen :-). Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-28 15:25:40

Kul! Man kan nog läsa här utan att vara medlem. Kramar Karin!

Postat av: Britt

Publicerad 2015-10-29 20:58:43

Ha det så bra på din resa. Kommer med spänning följa dig. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela